Yesterday I modified the article about modularization. However, now I understand the error. The magazine itself changed the English title of the article. The exchange occurred with the next article the same number, which is an article of my own. So, I packed the name correctly. Thanks for attention,

Luciano Basso 20:14, August 21, 2010 (UTC)

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.